Monday, September 6, 2010

i LOVE them :)

Girls Generation Pictures, Images and Photos


ahah! mereke comel bkann? adoiiy , kalo muke fara comel cm dye pon best kann? fara can you stop dreaming ? -,-. ala skali skale takk pekan? farah pleng ske tengok dyeorang mnari dlam video GEE . ouh , cute thap gabanlaah! HEE :) . dye orang girlfriends fara , jadi jgn curi oke? err , farah ko lesbian ke? eh , mne ade! aku peminat dyeorang je jgn slam pham laa ngekk! . korang nak tau hero fara plakke? adoiyy , itu jap agy laa fara post :) . bawak b'tenang yee sume . fara pasti korang bole lakukan:) . chayyok! . err , fara ap ko merapu disini? . Ntah fara pon tak pastilaah -.- . balek psal Girls Generation ea? . dyeorang pndai menari yg mencuit hati bkan ? aishh , itu sudaa tentu laa!



Kalo fara jadi ahli dyorang ap mcm ? haha! fara lawak ap kao buat? kau takkan t'senarai laa makcikk! angan angan yg pastii takkn jadi kenyataan laah! -
.- . Hee :) . orang takk malu cm ni laah jadi nyee.
Menari dgn nyanyi pon takk pndai ade hti nakk jadi ahli dyorang . HAA! akhernye kao sedar ponn . pkir tdakk . aku seda aku sedar laah! Fara bole jadi fans dyeorang je . Haa , dyeorang tao takk yg fara minat dyorang ? ntah itu aku pon takk pasti . fara kao ske tnye bnde yg takk pasti apsal ? ntah , akuu pon tak tao laah ! yaa , aku sedar aku sudah bnyak merapu di sini :] . itu maknenye fara takk tau nakk tles ap dahh . jadi skarang suda msenye untuk fara ckap ;


bye bye :)